Advertisement

צעדת הדגלים - בעקבות שינוי המסלול בוטל ריקוד הדגלים ליום ירושלים סרוגים - גם פינוי אביתר יגרום לא מעט כאב ראש בקואליציה, חכ מוסי רז מחר צפויה להיערך צעדת הדגלים בירושלים, המצעד שנדחה מהשבוע שעבר צפוי להתקיים בירושלים במתווה חדש.

צעדת הדגלים - ×'עק×'ות שינוי ×"מסלול ×'וטל ריקו×" ×"×"×'לים ליום ירושלים סרו×'ים - גם פינוי אביתר יגרום לא מעט כאב ראש בקואליציה, חכ מוסי רז מחר צפויה להיערך צעדת הדגלים בירושלים, המצעד שנדחה מהשבוע שעבר צפוי להתקיים בירושלים במתווה חדש.. למנוע מעבר מצעד הדגלים ברובע המוסלמי. הצטרפו אלינו באירוע מרגש לכבודה של ירושלים. הרב בלרנד חתם על הסדר טיעון: מודים למשטרה על שיתוף הפעולה. לשניים מהנאשמים לא מיוחס מניע גזעני (רן שמעוני).

טקס יקירי העיר בוטל, נתניהו יחגוג במרכז הרב, ואת צעדת הדגלים ההמונית יחליף מפגן של שרשרת אנושית, עם שמירה על מרחק, מסביב לעיר העתיקה. צעדת הדגלים מכל זווית אפשרית: פינוי המוני מרחבת הכותל, צעדת ריקוד הדגלים הופסקה. למנוע מעבר מצעד הדגלים ברובע המוסלמי. צעדת הדגלים חייבת לעבור דרך שער שכם ובמידה ולא אזיי אין טעם לקיים אותה.

כאן ×—×
כאן ×—×"שות ×"קר×' על צע×"ת ×"×"×'לים ×'ירושלים מ×'זק ×—×"שות ×"×'וקר Facebook from lookaside.fbsbx.com
המשטרה פסלה את מתווה צעדת הדגלים: אני חותם שזה יהיה קבוע שמצעד הדגלים לא יעבור שם יותר אם לא יעבור היום. מצעד הדגלים צפוי להתקיים מחר ובחמאס מאיימים. הצטרפו אלינו באירוע מרגש לכבודה של ירושלים. כזכור, ביום ירושלים אישר מפקד המחוז את מעבר צעדת הדגלים ביום ירושלים דרך שער שכם למרות ההתרעות, ורק בהחלטת הדרג המדיני השתנה התוואי. ממשלה איבדנו לקחו אותה שקרנים אבל את ירושלים אסור לאבד בשום מחיר כולם עולים לירושלים עם הדגלים הכי גדולים שיש.כמה דם חיילנו. מסלול מצעד הדגלים לא יעבור בשער שכם. למנוע מעבר מצעד הדגלים ברובע המוסלמי.

כזכור, ביום ירושלים אישר מפקד המחוז את מעבר צעדת הדגלים ביום ירושלים דרך שער שכם למרות ההתרעות, ורק בהחלטת הדרג המדיני השתנה התוואי.

אותי לא מעניין מצעד הדגלים החגיגי. בואו תראו מה קורה לנו ביום יום בגליל. לשניים מהנאשמים לא מיוחס מניע גזעני (רן שמעוני). מודים למשטרה על שיתוף הפעולה. פינוי המוני מרחבת הכותל, צעדת ריקוד הדגלים הופסקה. כזכור, ביום ירושלים אישר מפקד המחוז את מעבר צעדת הדגלים ביום ירושלים דרך שער שכם למרות ההתרעות, ורק בהחלטת הדרג המדיני השתנה התוואי. הרב בלרנד חתם על הסדר טיעון: הצטרפו אלינו באירוע מרגש לכבודה של ירושלים. אם תרצו הינה תנועה שרוצה להחזיר את הציונות למרכז. בר רפאלי חוגגת במסיבת בריכה… האם מותר לאכול מזון שעבר התאריך שלו… בחמאס מזהירים מפני קיום צעדת הדגלים המתוכננת ליום חמישי הקרוב. קריאות להפגין נגד צעדת הדגלים בירושלים. ארץ ישראל היא הבית שלנו.

כזכור, ביום ירושלים אישר מפקד המחוז את מעבר צעדת הדגלים ביום ירושלים דרך שער שכם למרות ההתרעות, ורק בהחלטת הדרג המדיני השתנה התוואי. רגע לפני תחילת ההתכנסות של צעדת הדגלים במרכז העיר, הוחלט כי בשל המתיחות הרבה מסלול הצעדה ישונה. מסלול מצעד הדגלים לא יעבור בשער שכם. הושג סיכום בין המארגנים למשטרה על מסלול צעדת הדגלים: חבר הכנסת רם בן ברק ממפלגת יש עתיד אמר היום (שבת) בכנס שבת תרבות במודיעין כי מצעד הדגלים שיתקיים ביום חמישי הקרוב הוא ניסיון להבעיר את השטח ולמנוע את הקמת הממשלה הצפויה ביום שני שלאחר מכן.

ירושלים צע×
ירושלים צע×"×" × ×'×" צע×"ת ×"×"×'לים כל ×"זמן from www.kolhazman.co.il
האופרה הירושלמית חוזרת יום שישי עיתונאים הם קודם כל מספרי סיפורים יום שישי מתכוננים לשבת. הצטרפו אלינו באירוע מרגש לכבודה של ירושלים. לאחר שהמפכל נכשל בחודש שעבר בהגנה על חיי היהודים ורכושם במשך שבועיים, וכתבנו על כך יום יום באותה תקופה נוראה, עכשיו הוא והשר שלו העלו מחדש את מצעד הדגלים, ואז הודיעו על ביטולו. בר רפאלי חוגגת במסיבת בריכה… האם מותר לאכול מזון שעבר התאריך שלו… אני חותם שזה יהיה קבוע שמצעד הדגלים לא יעבור שם יותר אם לא יעבור היום. מצעד הדגלים צפוי להתקיים מחר ובחמאס מאיימים. לדבר עברית, להניף את הדגל, לשיר את ההמנון, להסתובב כחול לבן בירושלים, בלי בושה. צעדת הדגלים מכל זווית אפשרית:

בהודעת הקבינט נכתב כי המצעד יתקיים ביום שלישי הקרוב במתווה שיסוכם בין המשטרה למארגנים.

פינוי המוני מרחבת הכותל, צעדת ריקוד הדגלים הופסקה. המשטרה פסלה את מתווה צעדת הדגלים: דובר חמאס באזור ירושלים מוחמד חמאדה קורא ליום זעם ביום שלישי הקרוב, כך על פי הדיווח ב'כאן 11'. גנץ ידרוש לבטל את מצעד הדגלים הסתה פוליטית ואיום ישיר של חמאס: לאחר האישור שניתן לקיים את צעדת הדגלים בירושלים ביום שלישי, צעדה שתעבור גם בשער שכם. מסלול מצעד הדגלים לא יעבור בשער שכם. מאות צועדים בירושלים נגד מצעד הדגלים המתוכנן למחר, בטענה כי הפך בשנים האחרונות לצעדת הסתה אלימה נגד תושבי הערבים של ירושלים. תעבור גם דרך הרובע המוסלמי בעיר העתיקה. בואו תראו מה קורה לנו ביום יום בגליל. ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון, דעות ומאמרים. 11:19 צעדת הדגלים בציון 50 שנה למלחמת ששת הימים ומה שמסביב. דריכות במערכת הביטחון ניר דבורי | 22:50. קריאות להפגין נגד צעדת הדגלים בירושלים.

לשניים מהנאשמים לא מיוחס מניע גזעני (רן שמעוני). המשטרה פסלה את מתווה צעדת הדגלים: הודיעו על ביטול צעדת הדגלים (ג'קי חורי). חיים וייס כז אייר התשעח 22:37 12.05.2018. מצעד הדגלים יתקיים בירושלים ביום שלישי הקרוב מארגני האירוע שעורר סערה והמשטרה השיגו הסכמה על קיום המצעד בתחילת השבוע הבא:

פני×
פני×" ל×'×' ×¥ אפשרו את ריקו×" ×"×"×'לים ישראל ×"יום from www.israelhayom.co.il
ממשלה איבדנו לקחו אותה שקרנים אבל את ירושלים אסור לאבד בשום מחיר כולם עולים לירושלים עם הדגלים הכי גדולים שיש.כמה דם חיילנו. לאחר שהמפכל נכשל בחודש שעבר בהגנה על חיי היהודים ורכושם במשך שבועיים, וכתבנו על כך יום יום באותה תקופה נוראה, עכשיו הוא והשר שלו העלו מחדש את מצעד הדגלים, ואז הודיעו על ביטולו. לאחר האישור שניתן לקיים את צעדת הדגלים בירושלים ביום שלישי, צעדה שתעבור גם בשער שכם. לדבר עברית, להניף את הדגל, לשיר את ההמנון, להסתובב כחול לבן בירושלים, בלי בושה. אני חותם שזה יהיה קבוע שמצעד הדגלים לא יעבור שם יותר אם לא יעבור היום. 11:19 צעדת הדגלים בציון 50 שנה למלחמת ששת הימים ומה שמסביב. מאות צועדים בירושלים נגד מצעד הדגלים המתוכנן למחר, בטענה כי הפך בשנים האחרונות לצעדת הסתה אלימה נגד תושבי הערבים של ירושלים. מצעד הדגלים צפוי להתקיים מחר ובחמאס מאיימים.

בואו תראו מה קורה לנו ביום יום בגליל.

הרב בלרנד חתם על הסדר טיעון: ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון, דעות ומאמרים. לדבר עברית, להניף את הדגל, לשיר את ההמנון, להסתובב כחול לבן בירושלים, בלי בושה. טקס יקירי העיר בוטל, נתניהו יחגוג במרכז הרב, ואת צעדת הדגלים ההמונית יחליף מפגן של שרשרת אנושית, עם שמירה על מרחק, מסביב לעיר העתיקה. פינוי המוני מרחבת הכותל, צעדת ריקוד הדגלים הופסקה. לאחר האישור שניתן לקיים את צעדת הדגלים בירושלים ביום שלישי, צעדה שתעבור גם בשער שכם. מצעד הדגלים צפוי להתקיים מחר ובחמאס מאיימים. ארץ ישראל היא הבית שלנו. מאות צועדים בירושלים נגד מצעד הדגלים המתוכנן למחר, בטענה כי הפך בשנים האחרונות לצעדת הסתה אלימה נגד תושבי הערבים של ירושלים. כזכור, ביום ירושלים אישר מפקד המחוז את מעבר צעדת הדגלים ביום ירושלים דרך שער שכם למרות ההתרעות, ורק בהחלטת הדרג המדיני השתנה התוואי. חיים וייס כז אייר התשעח 22:37 12.05.2018. מסלול מצעד הדגלים לא יעבור בשער שכם. כל תוואי אחר שלא יכלול את שער שכם זו כניעה לאיומים של חמאס ותביא ללחצים נוספים לחלוקת ירושלים.

Posting Komentar

0 Komentar